Jóga várandósan? – A legjobb, amit babádért és magadért tehetsz

szülésfelkészítés

Jóga várandósan? – A legjobb, amit babádért és magadért tehetsz

Képes vagy erőt kifejteni úgy, hogy közben könnyed maradsz. Egyszerre tudsz stabil és rugalmas lenni. Folyamatosan változol és alkalmazkodsz, jöjjön bármilyen új helyzet vagy akár csak egy nem megszokott mozdulat. Jelen vagy nem csak fizikailag, hanem mentálisan is. Kötődsz és feltétel nélkül szeretsz.

Igen, ez mind ott van Benned. A kismama jóga flow órákon tudatosítjuk és gyakoroljuk többek között azt is, hogyan hívd elő ezeket a szuperképességeidet.

A testgyakorlás (ászanák gyakorlása, gátizom torna), a légzőgyakorlatok (pránajámák), relaxációk mind azon a csodálatos úton kísérnek, mely végén nem csak egy baba, hanem egy anya (és család is) születik. Erre viszont tudatosan készülni kell.

A kismamák igényeihez igazított, rendszeres jógagyakorlás:

  • felkészíti a tested és az elméd, javítja a közérzeted,
  • stresszoldó hatású,
  • erősíti a kötődést a babáddal és már magzat korban segíti a kicsi idegrendszeri fejlődését,
  • egy támogató közösség részévé válhatsz általa.

Ezért várandósan is bátran jógázz és tapasztald meg a szabadságot a mozgásban. Éld át az áramlás élményét már a babáddal a pocakodban, és készülj velünk erre a különleges utazásra.

Szerző: Molnár Dóra



A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás